Niet alle dieren overleven felle brand in Barneveldse woning

BARNEVELD - In een woning in Barneveld heeft vrijdagavond een felle brand gewoed. Een bewoonster, die twee keer terug naar binnen ging om haar dieren te redden, ademde rook in en is overgebracht naar het ziekenhuis.

De brand brak even na 19.00 uur uit in een meterkast van een tussenwoning aan de Notarisappel. De bewoonster wist een hond en een konijn in veiligheid te brengen.

Hamsterkooi

De brandweer was snel ter plaatse en kwam met een hamsterkooi naar buiten. Daar bleek dat een van de diertjes in de kooi het niet had overleefd, meldt een correspondent.

De brandweer had het vuur snel onder controle.

💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip of opmerking voor de redactie? Stuur ons een bericht op 06 - 220 543 52 of stuur een mail: omroep@gld.nl!
Meer over dit onderwerp:
BARNEVELD GEMEENTE BARNEVELD
Deel dit artikel: