Flinke brand in grillroom in hartje Arnhem

ARNHEM - Bij grillroom Mardin Oçakbasi aan de Hoogstraat in Arnhem heeft vrijdagochtend een flinke brand gewoed. Het restaurant blijft voorlopig dicht.

De brand brak rond 4.45 uur uit. Een mede-eigenaar was nog in de zaak en kwam van de wc af in de kelder. Toen hij naar boven liep stond het pand volledig onder de rook, waarna de man de brandweer belde.

De vlammen sloegen snel om zich heen. De brandweer heeft het vuur geblust. Ze hebben het idee dat de brand is begonnen bij de afzuigkap.

De grillroom blijft voorlopig dicht, omdat de schade groot is.

💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip of opmerking voor de redactie? Stuur ons een bericht op 06 - 220 543 52 of stuur een mail: omroep@gld.nl!
Deel dit artikel: