Frituurvet vat vlam, keuken pizzeria uitgebrand

ARNHEM - Een pizzeria in Arnhem heeft donderdagavond flinke schade opgelopen nadat er brand uit was gebroken in de keuken. Het frituurvet bleek de boosdoener.

Rond 20.30 uur brak de brand uit in Pizzeria Collega's aan de Huissensestraat. Het frituurvet vatte vlam waarna de fik zich uitbreidde door het afzuigsysteem. De brand kwam zo terecht aan de achterkant van het pand. 

Rookschade

De brandweer zette groots in maar kon niet voorkomen dat er grote schade is ontstaan in het restaurant. De keuken is volledig uitgebrand. Ook heeft de bovengelegen woning rookschade opgelopen. 

Niemand raakte bij de brand gewond 

 

💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip of opmerking? Stuur ons een bericht op 06 - 220 543 52 of stuur een mail: omroep@gld.nl!
Meer over dit onderwerp:
Gemeente Arnhem Arnhem 112 Brand Nieuws
Deel dit artikel: