Smeulbrand zet huis in Hattem vol rook

HATTEM - In een huis in Hattem heeft in de nacht van zondag op maandag korte tijd brand gewoed. De bewoners, onder wie een klein kind, zijn door ambulancepersoneel nagekeken omdat ze rook hadden ingeademd. Uiteindelijk hoefde er niemand mee naar het ziekenhuis.

De brand aan de Burgemeester Bijleveldsingel werd rond 3.50 uur gemeld. De brandweer kwam daarop met twee blusvoertuigen ter plaatse. De brand viel uiteindelijk mee, maar wel was er forse rookontwikkeling.

Volgens de brandweer ging het om een smeulbrand. In de keuken van de woning zou naderhand een gesmolten waterkoker zijn aangetroffen. Of dit apparaat de brand heeft veroorzaakt, is niet bekend.

💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip of opmerking? Stuur ons een bericht op 06 - 220 543 52 of stuur een mail: omroep@gld.nl!
Meer over dit onderwerp:
Gemeente Hattem Hattem Brand Nieuws
Deel dit artikel: