Woonkamer brandt uit door kortsluiting

ZUTPHEN - In Zutphen is dinsdagochtend door kortsluiting brand ontstaan in een woning aan de Doctor de Visserstraat.

Volgens de brandweer was er niemand in huis tijdens de brand en is er dus niemand gewond geraakt. Voor de bewoner wordt vervangende woonruimte geregeld. Het vuur is inmiddels meester en woedde alleen op de begane grond. Volgens de brandweer is de woonkamer uitgebrand.

De brandweer probeert te achterhalen hoe de kortsluiting kon ontstaan.

💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip of opmerking? Stuur ons een bericht op 06 - 220 543 52 of stuur een mail: omroep@gld.nl!
Meer over dit onderwerp:
Gemeente Zutphen Zutphen Nieuws
Deel dit artikel: