Chalet zwaar beschadigd door brand in Stroe

STROE - Op een camping in Stroe is een chalet zaterdagavond zwaar beschadigd geraakt bij een brand. De hulpdiensten schaalden op omdat er mogelijk nog iemand binnen was. Dat bleek niet het geval.

Bij de brand werd ook een traumahelikopter opgeroepen. 

Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.

💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip of opmerking? Stuur ons een bericht op 06 - 220 543 52 of stuur een mail: omroep@gld.nl!
Meer over dit onderwerp:
Gemeente Barneveld Nieuws
Deel dit artikel: