Nieuws

Breng biedt reizigers excuses aan

Breng biedt reizigers excuses aan
Busbedrijf Breng biedt zijn reizigers excuses aan voor de slechte informatievoorziening woensdag.
ARNHEM - Busbedrijf Breng biedt zijn reizigers excuses aan voor de slechte informatievoorziening woensdag.
's Morgens was in de app en op de elektronische informatieborden een tijd lang niets te lezen over uitgevallen bussen. Veel mensen stonden vergeefs in de sneeuw te wachten.
Volgens Breng was er sprake van een 'technische onvolkomenheid'. Tot 7.00 uur lag het busvervoer in een groot deel van de regio Arnhem-Nijmegen stil. Daarna reden de bussen lange tijd met vertraging.
De sneeuw overviel Breng; het bedrijf had volgens woordvoerder Hendri Beltman vooral natte sneeuw verwacht. "Dan kun je normaal gesproken wel rijden, maar het bleek toch droge sneeuw te zijn. Zo viel er 6 centimeter in Nijmegen en Arnhem, en 14 in Kleef. Dan is rijden onmogelijk.'
Foto: vergeefs wachten op lijn 7 bij de halte aan de Rosendaalseweg in Arnhem.