Motorrijder verongelukt in Zelhem

ZELHEM - Een motorrijder van 43 uit Dieren is dinsdagmorgen overleden na een aanrijding met een auto.

Het ongeluk gebeurde rond 7.30 uur op de kruising van de Keijenborgseweg en de Kruisbergseweg.

De politie onderzoekt hoe het ongeluk kon gebeuren.

A A A
dinsdag 02 juli 2013 | 08:53 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 02 juli 2013 | 15:59
|

REACTIES

Geplaatst door: ina bussink - 02-07-2013 14:00
waarom worden er reactie,s geplaatst onder deze berichten ik kijk ook op deze site maar hoop dan altijd dat de foto,s geen bekende voertuigen tonen niet om te oordelen over de betrokken bestuurders de nasleep is voor alle betrokkenen al droevig genoeg
Geplaatst door: Hengeloër - 02-07-2013 13:48
Allereerst wil ik de familie condoleren en sterkte wensen.

Wat er precies is gebeurd weet ik niet, maar ik kom alle dagen vanuit dezelfde weg, maar dan niet op over te steken, maar links af te slaan. Ik weet uit ervaring dat dit een naar kruispunt is. Je kijkt veel te snel richting de bocht die iets verder in de weg is en dan zie je niet wat er op dat eerste stuk rijdt. Je kijkt dus eigenlijk over de motorvoertuigen heen die kort bij je zijn. Een auto is dan sneller te zien dan een motor. Het is mij ook bijna een keer misgegaan en ik scheur niet over de weg.........
Ik weet niet of dit nu ook het geval is, maar wel heeeeel goed mogelijk.
Dus a.u.b. mensen laten we nu niet iemand direct veroordelen.
Geplaatst door: jwm - 02-07-2013 13:31
Wellicht kan de redactie bij dit ongeval de mogelijkheid tot reageren blokkeren, het gros van de reacties hier gaat helemaal nergens over en zegt meer over de ontbrekende herseninhoud van degene die het schrijft.

Wat respectloos!!!!
Geplaatst door: jandebruin - 02-07-2013 13:17
Hallo reactie motorrijder ! Veels te veel motor (rijders ? ) hebben een rijbewijs die ze eigenlijk gelijk zouden moeten inleveren of alleen te gebruiken op het circuit van Assen ! De meesten hebben meer vermogen in hun motorblok dan in hun hersenpan !!
Geplaatst door: John - 02-07-2013 12:28
Wat een vooroordelen over en weer. De precieze oorzaak is niet eens bekend(gemaakt). Het is al erg zat dat de motorrijder is overleden en dat de automobilist waarschijnlijk levenslang is getraumatiseerd hierdoor. Gecondoleerd aan de nabestaande.
Geplaatst door: cor - 02-07-2013 12:26
Erg genoeg maar toch geleerd VOORRANG krijgen ,niet nemen.
Geplaatst door: linda mons - 02-07-2013 12:05
laten we uit respect voor alle betrokkenen elkaar niet gaan veroordelen, maar stil zijn en meeleven met iedereen die hierbij betrokken was!! afschuwelijk
Geplaatst door: Motorrijder - 02-07-2013 11:50
Ben zelf motorrijder en 2 keer onderuit gegaan door....automobilisten die NIET opletten en druk zijn met andere zaken. Zoals ik het op de foto kan zien reed de motorrijder op de hoofdrijbaan en is de Seat Cupra (snel wagentje) recht overgestoken en heeft totaal niet op de motorrijder geanticipeerd. De motor is een PanEuropean, dat zijn toerrijders (ook door politie gebruikt) en geen hardrijders en scheurders. Dus naar alle waarschijnlijk wederom een automobilist die met oogkleppen op een ander van de weg rijdt. Sommige mensen zouden nooit maar dan ook nooit meer een rijbewijs mogen voeren voor wat voor een voertuig dan ook.
02-07-2013 10:17
En vergeet niet dat motorrijders vaak ook inderdaad als gekken over de weg vliegen!
Geplaatst door: MJvandenBoogert - 02-07-2013 10:17
Volkomen verslagenheid heerst er hier. Ongeloof, een enge droom. Was het maar een droom.
Nieuw bericht