Meisje komt om bij ongeluk Terwolde

TERWOLDE - Een 17-jarige fietsster uit Terwolde is woensdagmiddag om het leven gekomen bij een ongeluk in Terwolde.

Het meisje en een vrachtwagen reden allebei op de Kuiperstraat en sloegen rechtsaf de Deventerweg op. Door nog onbekende oorzaak kwamen zij met elkaar in botsing.

Het slachtoffer overleed ter plaatse. De politie onderzoekt de toedracht van het ongeluk.

De politie twitterde over het ongeluk:

A A A
woensdag 29 mei 2013 | 15:25 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 30 mei 2013 | 07:11
|

REACTIES

Geplaatst door: ik ook chauffeur - 28-10-2013 13:10
over vos kunnen we een heel boek open doen, dan zullen ze niet blij zijn.
hoop dat ze volgens de wet vos aansprakelijk stellen voor wat de chauffeur gedaan heeft.dit bedrijf negeerd volkomen de wet.er zijn meerder rechtzaken bekend.of niet jules en jerom.en dan nog maar niet te spreken over die bezopen chauffeur in duitsland met 88 vaten hars die de rijverboden in duitsland op zondag negerd of beter gezegd die moest gaan rijden.en ja nog wat zoon zwarte buitenlandse vrachtwagen een oplegger oplaten halen en dan maandag mogen aangiften doen van diefstal van oplegger die nu rond rijd.voor de duidelijkehid een oplegger een ander plaatje geven en de andere naar de metaalhandel.

en de chauffeurs de weten laten overtreden en dan doen of je heillig bent.jules en jerom je kunt niet romiger worden dan de paus.
Geplaatst door: Hans Maatman - 02-06-2013 22:35
Beste mensen,

Ik heb al uw reacties gelezen en wordt van sommige erg verdrietig.
Uit respect voor de nabestaanden en de chauffeur vindt ik het niet gepast je mening (anoniem) zomaar het internet op te slingeren.
Dit vreselijke ongeval laat mij niet los, blijf er steeds maar aan denken...
Wens familie, vrienden, klasgenoten van Tamara maar ook de chauffeur veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Geplaatst door: eef - 02-06-2013 14:21
ik wens de familie vrienden en school heel veel sterkte toe met dit verlies maar ik wou even reageren op gerdien zij weet denk ik niet hoe het in de schaufeurs wereld toegaat wij rijden tegen woordig al met 5 spiegels aan de rechter plus een dode hoek camera maar als je als chauffeur met 15 ton achter je. moet rijden zoals de schoolier tegenwoordig in het verkeer doet dan kunnen wij wel thuis blijven ik merk dit elke dag ze steken de straat over zonder uit te kijken en denken die chauffeur remt wel maar met 15 ton achter je valt dat niet mee het ascociaal gedrag van somige schoolieren is ronduit vrusstrerend maar deze chauffeur heefd nu een trauma voor zijn leven .
Geplaatst door: Aan Daan - 01-06-2013 11:56
Beste Daan,
Of moet ik zeggen beste jongen die alles beter weet..

Ik nodig je een keer uit op een vrachtwagen, want zoals jij spreekt heb je daar totaal geen ervaring in...
Spreek niet voor je beurt jongen, maar pas als je alle feiten kent!
Geplaatst door: Michel - 01-06-2013 07:44
Wat moet een vrachtwagen op een kleine weg in Terwolde notabene op een onoverzichtelijk smal punt met een overhaakse afslag en dit met een drie assige oplegger.
Zorg dat bedrijven zijn gehuisvest op industrie terreinenen niet in een buitengebied waar vrachtwagens over dijken moeten manoeuvreren dit is ook de wegbeheerder gemeente aan te rekenen .
Triest en mijn gedachten zijn bij de familie Kiesbrink die hun geliefde dochter voor altijd zullen moeten missen.
Geplaatst door: Kirsten Vos - 31-05-2013 22:03
Ik hoop dat er weer meer aandacht word besteed op scholen over dodehoeken. Te veel mensen weten dit niet.. Voor beide partijen is dit VRESELIJK en wens ze heel veel sterkte toe. Ik hoop de lafaard die durft te zeggen dat hij een glazen oog heeft met karma word gestraft. De chauffeur word meerdere malen gekeurd en doet zijn werk al jaren ja jaren zijn werk al meer dan goed. Ik hoop dat is de negatieve oordelen op kunnen houden. Jullie waren er niet bij. En stel dat jij die chauffeur zou zijn geweest? Geen een chauffeur die zo zijn carrier wilt eindigen, of überhaupt wilt mee maken. En tenslotte onthoud want elk chauffeur heeft de zelfde levensmotto zonder transport staat alles stil!
Geplaatst door: Iemand die meeleeft - 31-05-2013 20:52
(Qoute: "Geplaatst door: Daan - 31-05-2013 11:38 )

Geplaatst door: anoniem - 30-05-2013 23:23
De chauffeur heeft een glazen oog, mag niet meer in het buitenland rijden, alleen nog in nederland, het moest toch een keer fout gaan??

Mag toch hopen dat VOS zijn verantwoordelijkheid heeft richting zijn chauffeurs" (Unqoute.)

En nu wil ik even reageren op jouw bericht Daan!
Deze chauffeur rijdt al dik 10 jaar op dit traject. Nog nooit is hem wat overkomen. Aangezien het nog steeds niet duidelijk is, wat er exact is gebeurd, vind ik het niet terecht dat je al met vooroordelen komt. We moeten het onderzoek afwachten.
Mijn medeleven gaat uit naar de ouders en familie van Tamara , maar ook zeer zeker naar de chauffeur. Dit ongeval zal zijn leven lang op zijn netvlies blijven
31-05-2013 19:18
Vroeger reed er geen vrachtverkeer door de kuiperstr , dat komt door klein groepje terwoldenaren die geen verkeer over twelloseweg willen en gezorgd hebben voor vluchtheuvels
Geplaatst door: anoniem - 31-05-2013 16:56
Vos en verantwoordelijkheid??
Geplaatst door: Daan - 31-05-2013 11:38
Geplaatst door: anoniem - 30-05-2013 23:23
De chauffeur heeft een glazen oog, mag niet meer in het buitenland rijden, alleen nog in nederland, het moest toch een keer fout gaan??

Mag toch hopen dat VOS zijn verantwoordelijkheid heeft richting zijn chauffeurs?
Nieuw bericht