Politie pakt dronken 'verkeersregelaar'

OPHEUSDEN - In Opheusden is zaterdag een 34-jarige Duitser aangehouden die in beschonken toestand het verkeer stond te regelen.

De politie kreeg 's middags een melding dat een dronkaard zorgde voor overlast bij het station. Op de kruising van de Parallelweg met de Dalwagenseweg troffen agenten later de Duitser aan. Hij liet auto's stoppen en gaf aanwijzingen. Ook zou hij op het spoor hebben gelopen.

Toen de agenten de man aanspraken, zagen ze dat hij bloeddoorlopen ogen had. Ook sprak hij met dubbele tong. De Duitser is daarop aangehouden.

Bij Hoevelaken plukte de politie in de nacht van zaterdag op zondag een fietser van de A1. Het ging om een 18-jarige man uit Amersfoort die te veel had gedronken.

A A A
zondag 03 juni 2012 | 10:39 | Laatst bijgewerkt op: zondag 03 juni 2012 | 12:38
|

REACTIES

Geplaatst door: mies - 28-06-2012 10:42
En..hoeveel moesten om deze man lachen????

Wat dat lees ik nergens, en die zijn er vast wel geweest....
Geplaatst door: ron ! - 03-06-2012 20:42
hELEMAAL GOED WWI..DAT ZIJN DE GLUIPERS VAN DE DIGITALE SNELWEG !!
Geplaatst door: wwi - 03-06-2012 18:22
Het 18:20 uur geplaatste bericht is van mij. Ik haat anonieme berichten en wil daarom het bericht van een identiteit voorzien.
03-06-2012 18:20
@Ook verkeersregelaar, toon in ieder geval dat je niet van die lange tenen hebt.
De redacteur heeft de term tussen aanhalingstekens geplaatst en dan weet ieder mens dat de betreffende term niet serieus te nemen is in het geplaatste verband.
03-06-2012 14:44
@ook verkeersregelaar.
verkeersregelaar staat duidelijk tussen aanhalingtekens!
dusss......
03-06-2012 12:34
Helemaal met de vorige spreker eens.
"Man staat als politieagent"verkeer te regelen vindt ik beter
Geplaatst door: Ook verkeersregelaar - 03-06-2012 12:29
Een beetje raar bericht het is helemaal geen echte verkeersregelaar maar iemand die KL zat is daarom komt op deze manier het werk ven een goede VERKEERSREGELAAR in een zeer slecht dag licht

jammer omroepgelderland met zo'n kop er boven doe hier iets mee aub
Nieuw bericht