Treinverkeer Wehl-Doetinchem hervat

WEHL - Tussen Wehl en Doetinchem rijden weer treinen. Bij station Doetinchem De Huet was woensdag aan het eind van de ochtend een aanrijding geweest met een persoon, meldt ProRail.

De geraakte persoon is gewond naar het ziekenhuis gebracht.

De extra reistijd bedroeg meer dan een uur.


A A A
woensdag 20 juni 2012 | 12:55 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 20 juni 2012 | 15:09
|

REACTIES

Geplaatst door: kimmy - 21-06-2012 11:31
dat ze der telefoon heeft laten vallen is onzin hoor hele andere verhalen dat het meisje op het spooor is gaan liggen poging tot zelfmoord!
Geplaatst door: dana - 20-06-2012 21:31
Wat vreselijk!!! Wat erg dat er zelfs een trauma helikopter moest komen!!! Hopelijk Word het meisje weer gezond en ik wens heel veel sterkte aan de fam. vrienden en ouders. Veel beterschap Dana
Geplaatst door: Baars - 20-06-2012 18:46
Het gaat om een meisje die haar mobiel heeft laten vallen en dacht kan hem nog wel ff pakken. Fam. Vrienden en ook de machinist veel sterkte.
Geplaatst door: Hugo - 20-06-2012 17:58
Ik dacht dat er een ongeschreven regel was dat tentamen en examen suïcides NIET in de media komen.
Waarom deze dan wel? Omdat de persoon het heeft overleefd? Dat zou juist een nóg grotere reden moeten zijn om het NIET te gebruiken!
Geplaatst door: Charlot - 20-06-2012 17:41
Die mensen klagen echt niet als het hun eigen kind zou zijn die daar in botsing was gekomen met de trein. Denk eens aan een ander ipv alleen jezelf!
Geplaatst door: Babs - 20-06-2012 15:33
Wat was er nou precies gebeurd?
En idd, een mogelijk dodelijk ongeval lijkt mij ook een goede reden om met groot materiaal uit te rukken. Achteraf is het makkelijk oordelen......
Geplaatst door: dk - 20-06-2012 15:30
Een mogelijk dodelijk ongeval lijkt mij een goede reden om alles op alles te zetten om op tijd ter plaatse te zijn.
Geplaatst door: Nitro - 20-06-2012 14:42
Veel mensen klaagden over de manier zoals de eerste politie eenheid naar plaats ongeval reed. Schandalig!!!!!!!!!
Nieuw bericht