Toeschouwer en grensrechter slaags

BEUNINGEN - Bij een opstootje tijdens een voetbalwedstrijd tussen jeugdelftallen van de Beuningse Boys en Eldenia zijn zaterdagmiddag een toeschouwer en een 48-jarige grensrechter uit Beuningen aangehouden. 

Een 34-jarige man uit Westervoort liep het veld op omdat hij het niet eens zou zijn met een ingreep van de grensrechter. Vervolgens gingen ze met elkaar op de vuist.

De grensrechter zou de toeschouwer onder meer geslagen hebben met zijn vlag.  Beide mannen zijn inmiddels weer in vrijheid gesteld. De politie onderzoekt de zaak.

A A A
zondag 29 april 2012 | 11:25 | Laatst bijgewerkt op: zondag 29 april 2012 | 11:46
|

REACTIES

Geplaatst door: kansloos - 30-04-2012 09:12
wat een gezeik over dat voetbal,zet er een jaar lang ME bij is het afgelopen met deze onzin
Geplaatst door: kratje - 29-04-2012 17:32
weg met voetbal mooi paar huizen op da veld iedereen blij
Geplaatst door: doesburgje - 29-04-2012 16:55
voetbal afschaffen dit is al de zoveelste keer dat er geweld gebruikt wordt wanneer kappen ze nu eens met deze neanderthaler, idoten, minderbedeelden voetbal onzin
Geplaatst door: dik kop - 29-04-2012 16:43
De aanleiding is ontstaan door de keeper van beuningse boys en dat dan de grensrechter 3 minder jarige speler slaat is te gek voor woorden die man zou nooit meer op een voetbalveld mogen komen en dat ouders daar op reageren vind ik een logische reactie blijf met je handen van kinderen af
Geplaatst door: Fred - 29-04-2012 15:31
Het wordt nu toch echt tijd dat de KNVB echt maatregelen gaat nemen tegen de losgeslagen B-jeugd van Beuningse Boys.
Geplaatst door: was er bij - 29-04-2012 14:59
wat er niet bij staat is dat de grensrechter drie spelers heeft geslagen, voor dat de toeschouwer het veld op kwam.
dus heb geen mening als je het niet weet.
Geplaatst door: Gilbert1968 - 29-04-2012 14:27
Deze toeschouwer moeten ze voor het leven schorsen.
Geplaatst door: nassibal - 29-04-2012 13:21
@ ik

je pakt dan wel de verkeerde in dit geval!!!
Geplaatst door: ik - 29-04-2012 12:29
@jf ouders moeten het goede voorbeeld geven.helaaas gebeurd dat niet moet je ze eens horen hoe ze te keer gaan.dat is geen goed voorbeeld voor de jeugd.dus harder aanpakken.
Geplaatst door: J.F. - 29-04-2012 12:21